Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2011

Ująć parę kilogramów :)

Ponownie witam :) ,
Obiecałam więc jeszcze tutej wstapiłam nieco później.Chciałam jeszcze coś nie coś napisać na temat ostatniego zdjęcia w notce niżej.
Takie fotografie wprowadzają mnie w nieznany mi stan , serio aż się sama sobie dziwnię.Kiedyś oglądając podobne dziwiłam się ,że dziewczęta wprowadzają się w taki stan , aczkolwiek teraz STRASZNIE  mi się to podoba.Myślę że to za sprawą paru blogów dziewczyn w podobnych sytuacjach.Znalazłam na nich wiele wpisów na ten temat , gdzie martwią się czy nie przytyją zjadając np kostkę czekolady .Tak naprawdę zazdroszczę im jeszcze zaparcia i siły do tych ćwiczeń (200-300 brzuszków, kilkunasto minutowe chodzenie po schodach ) podziwiam.Nie mam tutej na myśli wprowadzania się w anoreksje ,ale w stan który uszczęśliwi.Chciałabym osiągnąc taki stan że będę tak szczupłą że oczywiste że po zdjedzeniu czekoladki nie przytyję , aczkolwiek będzie to moje zmartwienie -chyba fajne uczucie nie ?Może ktoś z was czegoś podobnego doświadczył i odwiedzie mnie od takich pomysłów , lub ktoś to podziela?Piszcie w komach ;*

10 komentarzy:

  1. dziękuję za tak miły komentarz:) Życzę powodzenia w blogowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma po co katowac sie 200 brzuszkami dziennie, bo jak sie człowiek przećwiczy to efekt bedzie odwrotny bo mięsnie spuchną. lepeij robić np 50 brzyszków dziennie, ale codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O,dziękuję za odwiedziny :)
    PORCELAIN DESIRE ,dzięki za radę przytrzymam się Twoich słów ,zaczynam od jutra ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam od jakiegoś czasu jestem na zmianie trybu mojego życia na lepszy i czuję się świetnie :)
    ps.: Powodzenia w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie zgadzam się PORCELAIN DESIRE :)
    Masz fajny blog,obserwuję i życzę powodzenia w blogowaniu ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli przez to się będziesz lepiej czuła to nie widzę sprzeciwu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Skoro będziesz czuła się lepiej to nie widzę sprzeciwu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Henna znajduję sie chyba w każdym Rossmanie na przeciwko past do zębów na dolnej półce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki , właśnie miałam taką a teraz mam dłuższą i chcę znów powrócić do tej poprzedniej :) ; *

    OdpowiedzUsuń

Z góry już Ci dziękuję ! :)