Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

must have ♥

A więc byłam w bibliotece wypożyczyłam tylko 4 książki bo nie bardzo mogłam dziś się tam jakoś odnaleźć.Uuupss chyba zapeszyłam co do tej pogody bo coś bardzo zachmurzone , a moje samopoczucie się pogorszyło ,jakoś nie mam siły i jest mi słabo.Na poprawienie humoru i ucieczkę od rzeczywistości przygotowałam małą listę co za mną od pewnego momentu chodzi
Jak najbardziej na to choruję :D Chociaż to i tak w ogromnie małym skrócie przedstawione zostało.
A może wy wiecie gdzie w dobrych cenach można upolować ?Piszcie ,buziaki ! :)
PS.Będę wdzięczna jeżeli pomożecie mi się rozwinąć i mega szcześliwa jeśli odanie do obserwowanych :)

3 komentarze:

  1. Ja marzę o takiej bejsbolówce :)))
    Torba mi się nie podoba, a reszta love :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Torba jest idealna- wspaniały kolor i model...czego chcieć więcej? ;)

    Zapraszam serdecznie do mojego pierwszego rozdania- szczegóły na
    Natural perfect's secret :)

    Będzie mi bardzo miło, jeśli weźmiesz w nim udział ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Z góry już Ci dziękuję ! :)