Obserwatorzy

sobota, 20 sierpnia 2011

Sobota ! :)

Hej :)
Ojej dziś sobie uświadomiłam że to już przedostatnia WAKACYJNA sobota , wgl weekend ..no i się zacznie ! :D Znowu coś się posypało w moich kontaktach z najbliższymi mi osobami ..Jak zawsze czuję że to moja wina , czuję że oni robią na przekór mi ,zresztą kilku krotnie się o tym już dowiedziałam , aczkolwiek i tak zwalam na siebie że to moja wina.Nie rozumiem jak można czuć satysfkację robiąc coś celowo , a pierw perfidnie na ten temat wyciągać od kogoś informacje...          ale to chyba ja mam dziwny charakter , może się nie nadaje do życia...trudno.
Wracając do innych spraw , zrobiłam sobię właśnie paznokcie z marynarskim akcentem ! dodaję zdjęcie ich :)
Coś te kotwice nie wyraźnie wyszły mi na zdjęciu , ale to wina telefonicznego aparatu ;)
BUZIAKI kochani.Dziękuję wam za tak wiele miłych komentarzy to dla mnie ważne i daje mi dużą satysfkcję :)

4 komentarze:

  1. Ooo ... śliczny wzór ;) Szkoda, że tak nie umiem ^^
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne paznokcie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam na moje rozdanie;)
    http://malinka2709.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ale sliczne:) narazie mogę o takich pomarzyć!:(
    aa i serdecznie zapraszam Cię do udziału w moim pierwszym rozdaniu ;))

    OdpowiedzUsuń

Z góry już Ci dziękuję ! :)