Obserwatorzy

wtorek, 16 sierpnia 2011

I like it ! :)

Uwielbiam wszechobecny internet , gdzie mogę znaleść ogrom inspipracji , oraz tego co poprawia mi humor! :)
W sczególności działa tak na mnie parę blogów , które za zgodą autorów być może opublikuję, jakże i fotografie mieszczące się gdzieś "TAM" w wielkim internecie MEGA wspaniała rzecz.Uwielbiam blogować nie w stanie mi policzyć który to już mój blog , aczkolwiek nie w tej tematyce.Blogowanie robi mi wielką frajdę ,a że od września  zaczynam ostrą naukę będzie to moją odskocznią ,a kontakt z czytalnikami będzie moją oazą wytchnienia ,spokojnem i myślę że siłą na dalsze działanie ! :) Teraz parę fotografii z internetu , które są napewno wam już znane , ale ja się w takich poprostu ZAKOCHUJĘ :) :


 I co myślicie o tych zdjęciach ,które najlepsze  ?

Oczywiście mnie podobają się wszystkie , inaczej nie zmaieściłabym ich , aczkolwiek czuje coś do takich z jakimi powiązane jest przed ostatnie .Natomiast do ostatniego czuję jakiś pociag .Wiem że zdaniem wielu osób taki stan zewnętrzny nie jest że tak powiem "apetyczny" ale ja się chyba od takiego uzależniłam ! Otym więcej napiszę mojej opini wieczorkiem a teraz lecę na spacer ! :)

4 komentarze:

Z góry już Ci dziękuję ! :)